Studenti prvog i drugog ciklusa studija koji su u posljednjoj studijskoj godini odslušali sve predmete stiču status studenta apsolventa u studijskoj 2022/2023. godini
Za evidentiranje statusa apsolventa potrebno je predati sljedeće dokumente:
1. Indeks;
2. Upisni list, semestralni list, dva prijavna lista – ŠV 20 (navedeni upisni materijal možete kupiti na portirnici fakulteta);
3. Ugovor o učenju ( kreirati i isprintati iz Informacionog sistema za podršku nastavi Zamger/odslušani izborni predmeti se ne mogu mijenjati) potpisati i predati u dva primjerka;
4. Dokaz o uplati za pristup Informacionom sistemu Studentske službe/Fakultet (primjer uplatnice u prilogu obavještenja),
5. Dokaz o uplati za pristup Informacionom sistemu Studentske službe/UNSA (primjer uplatnice u prilogu obavještenja),
Evidentiranje počinje od 19.09.2022.godine i traje do 30.09.2022. godine.
Potrebne dokumente dostaviti u Studentsku službu Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, svaki radni dan od 10:00 do 14:00 sati.
Napomena:
Studenti strani državljani dužni su prilikom predaje dokumenata za upis u akademsku godinu dostaviti i potvrdu o prijavi boravka.