|
|
|
|
|
|
|
| | | Akvizicija i prenos podataka | | | | | | Opće informacije | Naziv kursa | Akvizicija i prenos podataka | | Oznaka (šifra) predmeta | | | Studij | Avanti-Bologna; IX semestar; Odsjek za Automatiku i elektroniku | | Broj sati predavanja | | | Broj sati auditornih vježbi | | | Broj sati laboratorijskih vježbi | | | | | | Nastavni ansambl | Nastavnik: | Doc. dr Jasmin Velagić (odgovoran: R. prof. dr Zijo Pašić) | | | | | Program kursa | Cilj kursa - Znanje i vještine koje treba postići student | | | | | | | Program | | Principi prenosa digitalnih podataka. Uvod - akvizicija, upravljanje i prenos podataka. Lokalno i daljinsko centralizirano i distribuirano upravljanje, SCADA sistemi. Komunikacije i prenos podataka u sistemima akvizicije i upravljanja. Pregled mikroprocesorski baziranih sistema akvizicije i upravljanja. Način i kontrola prenosa podataka. Vrste informacija i podataka. Metodi i načini prenosa - analogni i digitalni, asinhroni i sinhroni, FDC i HDC. Vrste i karakteristike komunikacionih kanala. Klasifikacija komunikacionih mreža, mreže računara. Osnovne veličine koje se koriste za prenos podataka. Prenos u osnovnom opsegu - linijski kodovi. Prenos u transponovanom opsegu - modulacioni postupci. Zaštita podataka kod digitalnog prenosa. Definicija i klasifikacija grešaka kod prenosa - slučajne nezavisne i paketne greške. veličine za ocjenu grešaka - BER, BLERT, CER, MER. Integritet prenosa podataka RER i zahtjevi u sistemima upravljanja. Strategije zaštite prenosa podataka ARQ i FEC. Osnovni pojmovi i postavke teorije kodiranja. Redundantno kodiranje.Klasifikacija kodova. Linearni i CRC kodovi. | | | | | Didaktičke metode | | | | | | | Način provjere znanja | | | | | | | | | | Literatura | Preporučena | | | | | | | Dopunska | | | | Napomene | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
© Elektrotehnički fakultet Univerziteta u Sarajevu
Elektrotehnički fakultet Sarajevo, Zmaja od Bosne bb, Kampus Univerziteta u Sarajevu, BA-71000 Sarajevo
Tel: ++387 33 250 700; Fax: ++387 33 250 725; Email: etf@etf.unsa.ba
|
|
|